13.3.2013

32 (+112 thisnpokuvaa)

Ei kannata ihmetellä, jos mulla tulee taas vaiheeks postaustaukoa: Mun oma kone meni tänään lopullisesti rikki (se ei suostu enään lataamaan > akku loppuu > en voi käyttää sitä), joten oon nyt mun vanhempien pöytäkoneella. Tää on ihan supervanha, hiiri nykii jatkuvasti ja kirjotus tulee viiveellä. Onneks saatiin mun kone heti tänään kuitenkin huoltoon, eikä siellä pitäis mennä, kun joku viikko. En pysty jostain syystä postailee kännykällä, mutta kommentteihin pystyn kuitenkin vastaamaan :---) 

***

Lauantaina juhlitaan mun synttäreitä (jotka siis oli jo tammikuun alussa, mutta ei olla ehditty pitämään niitä vielä ton mun sairastumisen takia). En olis halunnu juhlii niitä mitenkään, mut mun äiti ajatteli, et juhlittais samaan aikaan mun iskänn synttäreitä. Yritän ajatella positiivisesti: saan sukulaisilta ainakin rahaa, lahjoja ja mennään vihdoinkin perjantaina ostamaan iskän kanssa mulle uus kännykkä. Sitä uutta puhelinta en oo oottanukkaan, kun vähän yli vuoden. Vanha puhelin meni siis vielä enemmän rikki huollossa, saatiin sieltä rahat takasin siitä puhelimesta ja sain jonkun paskan puhelimen ilmasiks, jota oon käyttäny nyt ton ajan. 

Sunnuntaina on mun serkun rippijuhlat - lisää ruokaa, lisää sukulaisia, lisää kyselyä. Tekee mieli vaan kaivautuu maan alle, miks näiden pitää olla peräkkäisinä päivinä? Tiedän, että mun on pakko syödä molemmissa juhlissa vähintään yks pala jotain kakkua + jotain muuta, koska mun vanhemmat on alkanu kyttäämään mun ruokailuja. Enkä mä muutenkaan haluu, et joku mun sukulaisista alkais epäilemään mitään.

Asiasta kukkaruukkuun: 
     - Onko kenelläkään mitään postausideoita? (tähän julkiseen blogiin tai sitten salaiseen)
     - Saatan muokata tänään tän blogin ulkoasua, joten ei kannata ihmetellä, jos laitan tän vaan kutsutuille :--)
     - > Liity lukijaksi








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti