10.3.2013

31

Vihaan itteäni. Naama on ihan järkyttävä, samoin vartalo. Kuka oikeesti näyttää tälle? Ei kukaan. Oon itkeny tänään melkeen kaks tuntia peilin edessä, kuinka järkyttävän näkönen oon. Ja puhuin siitä äidille. Sanoin sille, kuinka paha olo mulla on koko ajan ja etten oo tyytyväinen itteeni. Oon oikeesti ihan sekasin.

Mulla on ens viikon keskiviikkona lääkäri - sain just tietää, että tää kyseinen lääkäri on erikoistunu mm. syömishäiriöhin (ja sillä oli muitakin "erikoisaloja", mikskä noita nyt sitten kutsutaankaan) Ahdistaa. Mulla on myös se psykiatri perjantaina: ahdistaa vielä enemmän. Sain kuulla tosta vasta eilen, se lääkäri oli laittanu mulle 1-7 päivän lähetteen tonne, ku se oli niin huolissaan musta.

Ei tästä kirjottamisesta tuu mitään. Ei oo tullut pitkään aikaan. 

4 kommenttia:

  1. Et todellakaan oo järkyttävän näköinen, et naamaltasi etkä vartaloltasi. Sä oot kaunis, muista se. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, osaat piristää aina mun päivää ♥

      Poista
  2. Voi sinua!.. Sä et oo yhtään ruma !..(; Pärjäile❤Toivon sulle kaikkea hyvää ja tsemppiä vaikka en sua kauheesti tunnekkaan!(;

    Www.Heshinebrightlikeadiamond.blogspot.com❤

    VastaaPoista
  3. ET oo ruma. Sä oot tosi kaunis:) tsemppiii

    VastaaPoista