14.3.2013

33

En saa enään mitään aikaseks. Ahmin tänään, enkä tosiaankaan liiottele. Vedin kaiken lasagnelevyistä pullaan.

Mulla oli tänään se lääkäri (kirjotin täällä, että sen olis pitänyt olla eilen, mutta muistin väärin). Meni "ihan hyvin" - "Joo mulla on vaitiolovelvollisuus, mut jos sanot jotain et haluut ampuu ittes mun pitää kertoo sun vanhemmille" ja silti se selittää mun vanhemmille mun kavereiden ongelmista, joista se ei olis saannu kertoa ja sano mulle, ettei kerro niistä? Ei siellä lääkärillä tapahtunu oikeestaan mitään, puhuttiin vaan mun painosta ja se katto kaikki perusjutut (+ jotain ihan ihmeellisiä juttuja. se testas jopa sen, että kuinka kylmät mun kädet on??). Sain lähetteen ravitsemusterapeutille, fysioterapeutille ja saan vielä uuden ajan tolle lääkärille.

En aio olla täällä enään kauaa. 

> Liity lukijaksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti