18.1.2013

23

 Terveisiä anonyymille, joka kysyi, että onko mun menkkaveri vihreää. Kiitos kysymästä, voit tulla katsomaan, jos kiinnostaa :DD

Yritin tänään tehdä parempaa esittelypostausta - ei onnistunut. En tiedä, mitä voisin tai uskaltaisin kertoa ittestäni. En usko, että teitä kiinnostaa mun kummin siskon koiran ruokavalio. Pelkään myös, että paljastaisin liikaa itsestäni, en halua että joku tunnistaa minut. Kenelläkään mitään ideoita, mitä voisin kertoa siinä esittelypostauksessa?

***

Ei mee kauheen hyvin, jos puhun totta. Sain kuulla tänään muutaman asian, jotka tulee vaikuttamaan mun koko loppuelämään - kumpikaan asia ei oo kuitenkaan varma, toinen on kuitenkin melko varma. Tästä lisää salaisessa blogissa. Teki vaan mieli ahmii kummankin tiedon takia.

...ja arvatkaa kaks kertaa ahminko? Ahmin, oksensin, ahmin, ahmin lisää ja oksensin. Oon niin pettyny itteeni, yritän vaan ajatella, että huomenna on uusi parempi päivä, enkä kuitenkaan ahminut mitään herkkuja. Huomenna mä meen lenkille, lupaan sen itselleni ja teille. Mä ansaitsen olla pieni.

Ajattelin kuitenkin kertoa yhden hyvän asian, vaikka viime päivät on ollu aikalailla alamäkeä. Mulla on enään kolme kiloa välitavoitteeseen!!! Olin oikeesti ihan superyllättyny, kun menin vaa'alle ja painoin 55kg. Olen tyytyväinen vielä, mutta haluan kuitenkin olla laihempi. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti