16.1.2013

22 (+160 thinspokuvaa)

Tää päivä on niiin epäonnistunu, en jaksa ees uskoo, että tää vois mennä pahemmaks. Menin aamulla lenkille metsään, juoksin vähän liian kovaa ja kompastuin johonkin puunrunkoon = nilkka meni. Jatkoin silti sitä lenkkiä, vähän hiljempaa tosin ja nyt lopputuloksena mulla on iha superkipee nilkka. En pysty kävelemäänkään kunnolla. En mä aio kuitenkaan luovuttaa, kyllä mä pystyn illalla tekemään sen kuntopiirin pariin kertaan.

Oon kans syönny tyyliin kaiken mahollisen ja nyt illalla on vielä pakko syödä tortilloja. En mä edes tykkää niistä, mutta vanhemmat pakottaa syömään. Oli taas ihan hirvee riita, kun noi oli lähdössä kauppaan, enkä osannut sanoa, mitä haluan kaupasta tai mistä ruoasta edes tykkään.


4 kommenttia:

  1. Oih, sulla on ihana blogi! Niin thinspaava! c:
    Saanko kysyä et kui paljon painat? ja pituus? ;o

    -- hortensia --

    //hortensia-thatsme.blogspot.com//

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 173cm ja painoa en tiiä ihan tarkalleen just nyt, jotain 58-56 kilon välillä (-: voin yrittää muistaa laittaa painon seuraavaan postaukseen, jos käyn vaa'alla.

      Poista
  2. miten sun salaiseen blogiin pääsee lukijaks? =) löysin tän just vähän aikaa sit ja on oikeesti tosi thispaava :3 itellä kans menossa laihdutusprojekti mutta tuntuu ettei sentit lähde vaikka mitä tekisin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://whatifidiedtomorroww.blogspot.fi/2012/12/05.html

      Poista