20.1.2013

24

Tähänkö tää nyt sit kaatu. Mä pyörryin eilen.

"Herranjumala, mikä sulla on???? Ootko syönny tarpeeks? Ootko laihtunu? Kyllä se varmaan tosta syömisestä johtuu, mä tuon sulle ruokaa oota tässä!!".

Onneks mulle kuitenkin nous tänään tosi kova kuume, joka voi selittää ton pyörtymisenkin. Äiti vaan tuo mulle syötävää ja juotavaa sänkyyn, enkä saa liikkua minnekkään. Pakko myöntää, ettei mulla oo nyt aikomusta liikkuakkaan. Korkeintaan liikutan jalkoja tässä sängyllä, mulla on ihan kuollu olo. En mä aio kuitenkaan syödä. Oon vaan lukenut kirjaa, nukkunut, syönyt ja ollut koneella. Mut ehkä vaan parempi, että annan itteni parantuu rauhassa ja vedän sit terveenä ihan täysillä?

Äiti ja iskä kävi tänään kaupassa. Ne osti mulle vääriä välipalapatukoita: suklaan ja appelsiinin makusia. Vihaan appelsiinia enemmän, kun mitään muuta. Se maistuu ihan hirveelle. Pyysin kanakeittoa ruoaks ja noi päättikin tehdä lasagnea. Mun lempiruokaa ja äiti laitto mulle ison annoksen sitä. En mä syönnyt, kun pari haarukallista ja oksensin sängylle. Tahalleen. Ne luulee, että mulla on oksennustauti.

2 kommenttia:

  1. Hassu! :D Sait kyllä hymyn mun huulille, kun luin ton sängylle oksentamis-jutun. Ihan huippu :D

    Pikasta paranemista<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos sain edes jonkun hymyilemään (-:

      JOS JOKU LUKEE KOMMENTTEJA: sattuneista syistä en pääse nyt hetkeen postailemaan (puhun oikeesti tosi lyhyestä ajasta kuitenkin), oon kunnossa ja kaikkea, mutta palaan tähän myöhemmin!

      Poista