21.12.2012

03

Päätäni alkaa särkeä, kun ajattelenkin ABC'tä. En pysty, enkä jaksa. Mutta silti minun on pakko. Eilen minun täytyi olla syömättä, söin 45 kaloria. Mitä, jos alan sortumaan useammin? Jouluaattona on mahdotonta syödä  sataaviittäkymmentä kaloria. "Hei, otatko tätä kinkkua lisää? Ota nyt vaan!! Täällä on myös näitä hyviä perunoita ja rosollia. Sit ruoan jälkeen tuolla on esimerkiks joulutorttuja, pipareita, monenlaisia kakkuja..." 

Liikunnan puute pelottaa myös minua. En ehdi enää ja olen laiska, enkä pysty lenkkeilemään tuolla kylmässä. Mittari näyttää liian vähän asteita, tiet on jäässä, eikä minulla ole edes lämpimiä vaatteita. Pidän uimisesta, mutta ahdistus ja vartalo estää uimahalliin menemisen. Vihaan talvea.

***

Muuten menee hyvin. Bambin kanssa menee hyvin. Minä uskalsin kertoa hänelle. Hänkin pitää minusta, mutta ei me siltikään seurustella - ainakaan vielä. Edetään hitaasti ja ollaan molemmat tyytyväisiä siihen, koska kumpikaan ei halua satuttaa toista. Vaikka kyllähän ne asiat sattuu sillonkin, vaikka ei seurustellakkaan. Bambi ei viihdy kotonaan, hän on täälä nykyään koko ajan, mutta minua ei ahdista. Bambin seurassa tunnen oloni tärkeäksi ja huomatuksi. Hän saa minut hymyilemään ja on tällä hetkellä elämäni valo. En uskalla päästää itseäni rakastumaan.

Huomenna Bambi lähtee perheensä kanssa mökille. Lauantai, sunnuntai, maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai ja perjantai. Uutenavuotena Bambi tulee tänne. Ruokaa, ruokaa, ruokaa, tyynyjä, vilttejä, kynttilöitä ja tietokone. Ja raketteja, joita Bambi pelkää.

> Liity lukijaksi

Kuva > we♥it


1 kommentti:

  1. Mä aattelin et annan itelleni luvan syödä jouluna paljon, mutten kuitenkaan liikaa. Ja joulun jälkeen heti viikko tai pari niin vähillä ruuilla ku vaan mahdollista. Kyl tää tästä :) ja ei siel uimahallissa kukaan nää sua ku meet vaan sinne veden alle, siinä saa kulutettuu ja se on kivaa (:
    Tsempii Bambin kaa!!

    VastaaPoista