22.12.2012

04

Sähläsin eilen yöllä kännykän bloggerin kanssa ja poistin vahingossa aivan ihanan kommentin :( Kiitos kuitenkin siitä, piristi ♥

Aamu alkoi hyvin ja heräsin vasta vähän vaille kaksitoista. Bambi oli laittanut viestin ja minulle iski jo nyt aivan kamala ikävä. Ahdistus iski taas, en minä voi olla näin riippuvainen hänestä.

Tänään minä näen entistä parasta ystävääni. Hän muuttui, kun täytti 18. Nykyään hän ajattelee vain itseään, enkä osaa luottaa enään häneen. Hän petti jo kerran luottamukseni. Olemme silti kavereita, kutsun häntä Käärmeeksi. 
 
***

En jaksa kirjoittaa enään, enkä edes tiedä, mistä minä voisin kertoa. Ei täällä tapahdu mitään, enkä osaa. Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, mutta ei minulla ole lahjoja piirtämiseen.

Tein salaisen blogin, jonne voitte pyytää kutsuja. Laittakaa kommenttiinne sähköpostiosoitteenne ja kertokaa jotain itsestänne, en julkaise kommentteja. Ajattelin kertoa salaisessa blogissa yksityiskohtaisemmin asioistani ja laittaa sinne myös henkilökohtaisempia kuvia. Jatkan myös tämän blogin kirjoittamista.


Kuva > we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti