20.11.2013

45

Huono bloggaaja täällä, moi. Hirveen pitkä tauko taas, etten oo bloggaillut ollenkaan tai edes käynyt lukemassa muiden blogeja. Edellisen postauksen jälkeen mun elämässä on tapahtunut tosi paljon muutoksia. Osittain hyviä, osittain huonoja - tai miten sen nyt ottaa.

(tässä vaiheessa aloin kelaamaan, että mitä helvettiä mä kirjottaisin. istuin varmaan 5min tekemättä mitään)

- Uudella asunnolla menee hyvin - tää on aika syrjänen kohta, vaikka onkin tosi lähellä Helsinkiä. Ihan vieressä ei oo naapureita, tässä lähellä on kiva lenkkipolku, täällä on tosi rauhallista ja jotenkin turvallinen olo. 

- Mulle tuli kesällä ihan järkyttävästi lisää painoa, mutta oon onnistunu saamaan lähes kaiken ylimääräsen pois!

- Melkeen seurustelen!!

- Mielialat heittelee tosi paljon - välillä kuuluu tosi hyvää ja on tosi kiva olo, mutta mun mieli saattaa muuttua ihan parissa minuutissa, jonka jälkeen tekis mieli repiä ranteet auki.

- Käyn nykyään psykologilla ja vihaan sitä ihmistä. Vihaan vihaan vihaan. Ärsyttävä, kun mikä. Ei niistä käynneistä oo edes mitään hyötyä. Meen istumaan sinne tunniks, ollaan hiljaa tai korkeintaan puhutaan jostain tosi turhanpäiväsestä asiasta mm. politiikasta tai suomalaisista julkkiksista. Ja siinä samalla se yrittää saada mua avautumaan mun asioista.

- Katoin tänään kaverin luona peilistä mun jalkoja - ne näytti tosi laihoille!

Ehkä vähän turha postaus, mutta jos ei kiinnosta, niin kukaan ei pakota lukemaan.

2 kommenttia:

  1. Hahaaa:D laitoin sulle eilen sähköpostia kun en ollut lukenut tätä postausta.. Ihana kuulla susta jotain ja vaikuttaa sille, että sulla menee ihan kivasti! Tsemppiä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kattomassa sen, kiva kun olit ajatellut! Päivän piristys ♥
      Mun sähköposti ei suostunut lähettämään jostain syystä sulle sitä vastausta, mutta kiitos silti (:

      Poista