14.1.2013

20

Minulla menee hermot, kun aika ei riitä mihinkään. Piti postata tänään molempiin blogeihin - anteeksi, se jäi taas ihan vahingossa, en mä tahalleen. Oli vaan liikaa draamaa tänäänkin. Kaduttaa, kun olin niin ilkeä kaverille, "Ihan oikeesti, en jaksa kuunnella sun ongelmia joka päivä, joka minuutti tai joka sekuntti. En vaan jaksa, mulla on omatki ongelmat ja mun pää meinaa räjähtää jo niidenkin takia". Nyt tää kaveri ei enään puhu mulle, sen ongelmat on niin pahoja, että se haluais tappaa ittensä. Syytän itteeni ikuisesti varmaan, jos se nyt menee ja tappaa ittensä, mut ihan oikeesti en jaksa enää. Mä tarviin omaa aikaa. Sellasta aikaa, kun ei tarvii miettii kenenkään ongelmia ja voi vaan olla. Katella vaikka telkkaria. Oon ihan kamala ihminen.

Verikokeet meni ihan hyvin, vaikka myöhästyinkin sieltä vähän. Ei se ollu mun vika, bussi tuli kymmenen minuuttia myöhässä ja metro viis minuuttia myöhässä. Kerrankin joku osas ottaa verikokeen, ei tullu ees mustelmaa, eikä se pieni pistoskohta vuotanu kolmea tuntia. Pelkään ihan hirveesti verikokeita ja rokotuksia, mutta tää kerta meni sen verran hyvin, ettei mua pelota enään niin paljoa. Hammaslääkäristä ei oo oikeestaan mitään kerrottavaa, se meni kans tosi hyvin. Se oli ihan vaan viiden minuutin käynti "Joo vitsi, ku sulla on niin puhtaat hampaat!! Okei, voit mennä", kotona oon ollu sit sen jälkeen yksin kaheksaan asti.

Oon syönny tänään leivän + kurkkua ja vähän pakastemarjoja (++ vettä ja vihreää teetä). En jaksanu mennä lenkille, oli taas sen verran kipee vatsa. Noi antibiootit ei auta ollenkaan - sairaalassa ei ollu kipua ollenkaan, kun olin tipassa, mut nyt kotona on taas tullu hirveet kivut, enkä haluais vaivata äitii valittamalla joka asiasta. Tein kuitenkin puolisen tuntia lihaskuntoa ja nyt ennen nukkumaan menoa ajattelin tehdä vähän lisää.

Kuitenkin tän päivän piristys on ollu eräs ihana lukija, kenen kanssa oon nyt muutaman päivän jutellu mesessä.  Mulla on ollu hymy tyyliin korvissa asti ja oon saannu niin paljon tsemppiä, äitikin ihmetteli just miks hymyilen niin paljon tässä koneella. Ootte te muutkin lukijat ihan superihania ♥ Nyt meen nukkumaan, hyvää yötä ihanat, yritän tosiaan nyt ryhdistäytyä tän blogin suhteen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti