13.1.2013

19

Mulla on jo paljon parempi olo, pääsin kotiin tänään. Mulla on sen verran hyvä olo, että haluaisin lähteä lenkille. oon ehkä kuitenkin sisällä ja makaan sohvalla, ihan vaan mun vanhempien mieliks. En oo syönny tänään mitään, juonnu vaan vettä ja vihreää teetä. Oon laihtunu (kiitos ton umpparin!! tosin musta tuntuu, että noi kilot tulee aika nopeesti takasin, mutta aion kuitenkin yrittää pitää ylimääräiset poissa).

Huomenna mulla on verikokeet ja hammaslääkäri, en jaksais ollenkaa mennä. Haluun vaan makaa sohvalla tai mennä lenkille, bussin tärinä sattuu. Sit muutaman päivän päästä magneettikuvaus, jota pelkään ihan älyttömästi. En haluis ollenkaan mennä sinne tosi pieneen putkeen ja kun se kestääkin vielä niin pitkään.

Yritän huomenna tehdä vielä salaiseen blogiin (+ tänne) postauksen, suunnitelmissa olis päivä kuvina, mutta musta jotenkin tuntuu, että unohdan ottaa kuvia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti