29.12.2013

47

Tulin ihan vaan pikasesti ilmottamaan, ettää joulu meni niin hyvin kuin huonostikkin. Syömiset meni enemmän, kun kuuseen - mä en oikeesti edes muista mitä söin, mutta ihan rehellisesti voin sanoa että ahmimisen puolelle meni. Ahdisti muutenkin koko joulu, kun riideltiin aamulla mun vanhempien kanssa.

Sain joka tapauksessa ihan superkivoja lahjoja, mm. uuden tietokoneen ja puhelimen, kivan laukun sekä hajuvesiä. Ja mä seurustelen kai nykyään!! En mä tiedä, onko se sinäänsä hyvä juttu mun oman olotilan kannalta, mutta ainakin tällä hetkellä on hyvä olla. Tosi hyvä, jos rehellisiä ollaan. Kaikki paha vaan unohtuu, kun oon S:ssän kanssa ja jos joku painaa mieltä, mä pystyn puhuman hyvin.

Voisin käydä vielä läpi muutaman blogin, kutsua luultavasti muutamat lukemaan salaista blogia ja käydä nukkumaan. Öitä!

Anteeks nää hirveen tylsät ja lyhyet postaukset, jotka tulee aina järkyttävällä aikavälillä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti