5.5.2013

41

taas kännykkäpostaus, kun en oo päässy koneelle pitkään aikaan mun ja äidin riitojen takia.

oon tajunnu tällä viikolla pari asiaa: 1) oon normaalipainonen 2) mulla on vielä mahdollisuus elää normaalia elämää 3) nää mun järkyttävät vatsakivut johtuu siitä, kun en syö aamulla tai päivällä ollenkaan ja illalla syön sit enemmän (tää oli hei tosi tärkee). on ollu muutenkin ihan hyvä olo.

...mut tää päivä. jos sanon ihan suoraan, niin tää päivä on menny niin huonosti, kun vaan voi. 1) oon ajatellu koko päivän itsemurhaa ja millasta muiden elämä olis ilman mua 2) läskiahdistus ja naama-ahdistus, en kestä enää itteäni 3) oon turha 4) en ansaitse sitä kaikkea apua, koska oon kiittämätön 5) en haluu olla täällä.

en kuitenkaan aio tehdä mitään vielä ainakaan - jos tuleekin taas hyviä päiviä. ehkä mä saan uuden mahdollisuuden paremman elämän alottamiseen. en vaan oo valmis päästämään irti vanhasta elämästä (=|tämänhetkisestä elämästä). ehkä meen nukkunaan, tulee taas sen verran sekavaa tekstiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti