24.3.2013

36

Pyydän heti alkuun anteeks sitä, etten oo postannu. Ei mulla oo siihen mitään hyvää selitystäkään, oon vaan ollu niin väsyny ja kyllästyny kaikkeen, ei oo tehny mieli elää. Haluun vaan kuolla.

 Mulla on ihan hirvee olo ja ajatukset on ihan sekasin - mun ei pitäis olla täällä, oon lihava lihava lihava, ei mun pitäis saada mitään apua, oon terve ja kaikki on hyvin, oon epäonnistunu, ruma ja ällöttävä. Toisinaan mun ajatukset on täysin toisenlaisia. Eilen mä tiedostin, että oon sairas ja tarvitsen apua. En mä enään ajattele niin. Oon terve, kaikki on hyvin. Ei näin isot taritse apua tai ole sairaita.

Sain mun koneen takasin huollosta: tää toimii tosi hyvin nyt, mutta en jaksa olla koneella. Oon nykyään vaan kännykällä (jolla pääsen nykyään postaamaan - harmi vaan, että sillä on hirveen hidas kirjottaa) En lupaa mitään, mutta yritän kuitenkin olla aktiivisempi tän blogin puolella.


1 kommentti:

  1. Sä et ole lihava. Mä en tiedä miten mä iskostaisin tän sun päähän, mutta sä et todellakaan ole lihava. Mä oikeesti yllätyin kun näin sut sillä videolla ja miten laiha sä olit (ja olet). Ja tuosta kohdasta "oon terve ja kaikki on hyvin", niin kaikki ei todellakaan ole hyvin jos kuvittelet tuollaisella vartalolla olevasi lihava. Ota siis kaikki apu vastaan ja jos et sitä jo saa, hae sitä. Mä pyydän.

    Hali. ♥

    VastaaPoista