28.2.2013

29

En tiedä mistä pitäis aloittaa. Alotan vaikka siitä leikkauksesta, joka piti tehä pari kuukautta myöhemmin, mutta mun tila alko menemään niin huonoks, ettei sitä voitu enään siirtää. Eikä se umpilisäke ollu ainoo asia, mikä aiheutti kipua: nyrkkiä isompi kysta ja umpilisäkkeestä löytyi endometrioosia. Joka tapauksessa se leikkaus meni tosi hyvin ja oon alottanu jo tekee lyhyitä lenkkejä hölkäten, vaikka liikuntakieltoa onkin vajaa kolme viikkoa vielä jäljellä. Ahdistaa ihan suunnattomasti vaan se, kun housujen pitäminen sattuu (mulla on kaks leikkausarpea niin alhaalla, että housun reuna painaa niihin), niin oon joutunu pitämään legginssejä... Ja sit muuten, kujn meen kauppaan niin laitan niiden päälle vaan hameen. Näytän niin lihavalle niissä. 

Toinen juttu: mun vanhemmat sai tietää ja oon ihan varma, että ne aikoo hankkia mulle apua mitä en oikeesti ees tarvitse. Mulle suositeltiin muutenkin sairaalassa ravitsemusterapiaa: mun paino oli laskenu > selitin jotain omaa, että syöminen pelottaa, koska se lisää kipua > niiden mielestä mun pitää mennä puhumaan sen takia. Samalla mulle suositeltiin kaikenmaailman psykologeja, että voisin puhua tästä sairastumisesta (ne tarkotti enimmäkseen tota endometrioosia). Ei ei ei. En oo suostumassa, vaikka noi liittyiski vaan tohon sairastumiseen, mut tiiän että mun vanhemmat tulee pakottamaan mut. 

> Uusi postaus salaisessa blogissa (ideoita videopostaukseen!!) 
> Liity lukijaksi

7 kommenttia:

  1. voi, ihan hirveitä oot käyny läpi ! :O koita kuitenki pärjäillä ! <3 ja ota se apu vastaan minkä saat, sä oot kuitenki jo niin laiha ja sopiva <3 eikä noi näissä sun kuvissa olevat ihmiset oo kauniita, nehän on alipainosia ):

    tsemppejä ! <3

    ps. toivottavasti et käsittäny tota laihdutus-juttuu väärin c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vaan jaksa/haluu ymmärtää, miten joku täysin tuntematon voi auttaa mua, jos en pysty puhumaan. Enkä mä omasta mielestä oo tarpeeks laiha :/

      Poista
    2. kyllä se siitä! ku mä aloitin mun psykalla, mä en pystynyt puhumaan. nyt on kulunut jo melkein kolme vuotta ja puhun kuin en olisi koskaan puhunut ! :) joten ota nyt kultapieni se apu vastaan :)
      ja oot kuitenkin laiha vaikket sitä ite usko :3

      Poista
    3. No mut pakotetaann sinne kuitenki, niin kai mun sit pitää yrittää. En vaan tiiä, mistä mun pitäis sille kertoo tai mistä uskallan kertoo.

      Poista
  2. miten salaiseen blogiin pääsee lukijaks!! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita mulle sun s-posti kommentilla ja kerro jotain itsestäs. En julkaise kommenttia (--:

      Poista
  3. Koita jaksaa.. <3

    VastaaPoista