26.1.2013

26

(Tietääkö joku, miksen saa kutsuttua uusia lukijoita salaiseen blogiin?)

Koko viikko menny tosi huonosti. Oon ollu nyt muutaman päivän ilman konetta, joten en oo päässy kirjottamaan (yritin postailla kännykällä, mutta kun olin saannut sen postauksen valmiiksi, niin en saannu tallennettua sitä tai julkastua, a) vituttiko vai b) vituttiko).

Ei tässä oo kuitenkaan tapahtunu mitään ihmeellistä epäonnistumisien lisäks. Oon vaan syönny, syönny, syönny ja syönny vähän lisää. En oo saannu nousta ylös sängystä, oon käynny verikokeissa, lääkärissä ja ultrassa pari kertaa. Joka ilta oon kuitenki onnistunu tekee salaa vähän lihaskuntoa, vaikka se sattukin ihan jumalattomasti.

***

Bambin kanssa menee tosi hyvin, ei seurustella edelleenkään, eikä kumpikaan välttämättä edes halua sitä. Tai en osaa sanoa mitä tää on - ei varsinaisesti seurustella, mutta kuitenkin seurustellaan? Käärmeen kanssa meni välit lopullisesti, hirvee riita. Ei siitä kuitenkaan sen enempää.


2 kommenttia:

  1. Mä oon kans pyytänyt sulta kutsuu pariinkin kertaan tuonne salaseen blogiin... En sit tiedä onko mun pyyntökään koskaan tullut perille..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut perille, oon vaan ollut sairaalassa niin en oo päässyt koneelle.

      Poista