29.12.2012

11

(iida (http://kevythoyhen.blogspot.fi/, ellet muuten tunnista itseäsi (:) en saa laitettua tota kutsua sulle salaiseen blogiin, voisko johtua väärästä sähköpostiosoitteesta? Jos viitsisit laittaa uuden kommentin tähän postaukseen, kiitos ♥)

Minä ajattelin lopettaa ABC:n, en minä pysty jättämään ruokia aina välistä. Äiti vahtii minua nykyään jatkuvasti. Kyselee, olenko minä syönnyt (eikä se enään usko minua, jos sanon, että olen) tai että olenko minä kunnossa. Se luulee, että satutan itseäni. Äitikulta, vielä muutama kilo - haluan olla höyhenen kevyt ja kaunis. 

Meillä oli äidin kanssa riitaa. "Kyllä mä näen, ettet sä syö enään kunnolla. Älä nyt hommaa ittelles mitään syömishäiriötä, oot ollu muutenki tarpeeks hankala lapsi aina." Musta tuntuu, että se viittaa tolla lauseen viimesellä osalla mun ongelmiin pienenä. Toinen munuainen navan alla, refluksi, vaikea astma. Refluksikin (Refluksitaudissa (närästystauti, happorefluksi, ruokatorven takaisinvirtaustauti) mahan hapan sisältö pääsee virtaamaan ylöspäin takaisin ruokatorveen, kurkkuun, nieluun ja jopa suuhun asti. lähde: http://www.refluksi.fi/6) oli niin paha, etten voinut syödä muualla, kuin vessassa. Mitään ei saatu pysymään sisällä. Silti ärsyttää, että äiti vetoaa asioihin, joihin en itse ole voinut vaikuttaa.

***

Minä en halua kirjoittaa tällä kertaa Bambista mitään, nyt ei mene hyvin. Bambi on sairaalassa. Minä en kestä. (> lisää tästä salaisessa blogissa >klik<)

 > Liity lukijaksi
> Uusi postaus salaisessa blogissa 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti