26.12.2012

09

Turha päivä. Tänään ei ole mitään tekemistä, olen maannut vain sängyllä ja katsonut leffoja tietokoneelta. Tänään ajattelin pitää hemmotteluillan (ilman ruokaa ja yksikseni ellei lasketa suunnitelmia Bambin kanssa webbailusta). Sauna ja kylpy, kasvonaamio, jalkahoito ja kynsien lakkaaminen.

Tähti. Tähti on minun entinen ystävä, josta puhun edelleenkin aivan liikaa. En edes tiedä, miksi ajattelen häntä, en minä pidä hänestä. Isku kasvoille ja puukko selkään - niin hän teki minulle. Minä en voi enään luottaa häneen. Mutta silti minä rakastan häntä. 

***

Viime päivinä olen alkanut kuulemaan ja näkemään harhoja. Tumma hahmo, joka käskee olla syömättä ja kertoo, että ei minusta tule ikinä laihaa. "Tyttöpieni, mitä sinä oikein kuvittelit?" ja se nauraa, ilkeästi.
Kuinka naurettavan kuuloista, minähän vain kuvittelen kaiken. Kaikki tapahtuu päässäni, minulla on vain vilkas mielikuvitus. Niin.

Minä en halua enään vain olla, minä haluan elää. Olen kyllästynyt tähän jo nyt, haluan päästää kaiken pahan sisältäni. Muttakun se ei ole niin helppoa, minä voin silti toivoa. Ehkä vielä joskus saan elää ja riemuita.




2 kommenttia:

  1. Minkä ikäinen oikein olet :)? Tutustun tässä parhaillaan sun blogiin..samaistun..

    kunmitusleikki.blogspot.com

    VastaaPoista